بازطراحی کسب و کار

۳ نمونه از تفاوت های بازاریابی ورودی و بازاریابی خروجی

3 تفاوت بازاریابی ورودی و بازاریابی خروجی بازاریابی ورودی و بازاریابی خروجی چیست؟ بازاریابی خروجی چیزی است که به صورت سنتی و عامیان به عنوان بازاریابی سنتی، یا به صورت ساده با عنوان بازاریابی شناخته می شود. هدف اصلی در این نوع از بازاریابی این…

نکاتی برای نوشتن یک کمپین بازاریابی ایمیلی مناسب

نکاتی برای نوشتن یک کمپین بازاریابی ایمیلی مناسب آیا شما نیز به دنبال ساخت و ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی می باشید؟ به دست آوردن و ساخت یک استراتژی مناسب یک هنر و یک علم می باشد و برای ساخت یک استراتژی به هردوی اینها…

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چه مزایایی دارد ؟

مزایای بازاریابی ایمیلی برای کسب و کار ها بازاریابی ایمیلی ( به انگلیسی Email Marketing) یکی از انواع شناخته شده و مفید بازاریابی در دنیای بازاریابی و کسب و کار امروز به حساب می آید. یکی از دلایلی که کسب و کار ها اغلب به…

Engaged Buyers یا خریداران متعهد چیست و چگونه محاسبه می شود

درصد خریداران متعهد درصد خریداران متعهد چیست؟ درصد خریداران متعهد، در واقع ترجمه شده و معادل فارسی عبارت انگلیسی Engaged Buyers می باشد. درصد خریداران متعهد، اساسا یک متریک یا شاخص مربوط به کسب و کار ها و بازاریابی های آنلاین و اینترنتی می باشد.…

سرمایه گذاری ۱۳ میلیاردی گوگل بر روی دیتاسنتر ها

سرمایه گذاری 13 میلیاردی گوگل بر روی دیتاسنتر ها کمپانی نام آشنای گوگل (Google) در سال های اخیر توانسته تا موفقیت های بسیار زیادی در حوضه ی تکنولوژی و شبکه ای به دست آورد، و این رشد و پیشرفت باعث شده تا این کمپانی به…

دو تغییر بزرگ که قرار است وارد بازاریابی محتوایی شود

دو تغییر بزرگ که قرار است وارد بازاریابی محتوایی شود بازاریابی محتوایی که ترجمه شده و معادل فارسی کلمه ی (Content Marketing) می باشد، امروزه یکی از روش های اصلی در زمینه ی بازاریابی به حساب می آید، و می توان گفت تقریبا تمام کسب…

درباره بازاریابی ورودی چه می دانید ؟

بازاریابی ورودی بازاریابی ورودی چیست؟ بازاریابی ورودی اصولا به معنای ساخت و به وجود آوردن تجربه ای با ارزش می باشد که می تواند بر روی افراد، و به همین ترتیب بر روی کسب و کار شما تاثیر مثبت داشته باشد. به این صورت که…