بازطراحی کسب و کاربازاریابی فروش | بازطراحی کسب و کار

دسته: بازاریابی فروش

بازاریابی فروش

درباره رضایت مشتری یا customer satisfaction چه می دانید ؟

رضایت مشتری یا customer satisfaction رضایت مشتری چیست؟ کلمه ی رضایت مشتری ترجمه شده ی کلمه ی انگلیسی Customer Satisfaction می باشد که به اختصار به آن CSAT نیز می گویند. آمار رضایت مشتری  همانطور که از اسمش پیداست، آماری است که اساسا به خوشحالی و رضایت مشتریان شما می پردازد. کسب و کار ها معمولا این آمار را با…

نرخ تبدیل سرنخ فروش منتخب به مشتری و مزایا و معایب آن (با مثال)

نرخ تبدیل سرنخ فروش منتخب به مشتری موضوع مقاله ای است که در ادامه به تشریح آن خواهیم پرداخت : نرخ تبدیل سرنخ هامعایب و مزایا سرنخمثال های تجسمینحوه محاسبه نرخ تبدیل سرنخ فروش منتخب به مشتری چیست؟ سرنخ های فروش منتخب یا SQL که مخفف عبارت Sales Qualified Leads می باشد، اصولا به افرادی گفته می شود که تیم…

میانگین ارزش خرید و شیوه محاسبه آن به همراه معایب و مزایا

میانگین ارزش خرید چیست و چگونه محاسبه می شود ؟ میانگین ارزش خرید که همچنین به اختصار به عنوان (AOV) نیز شناخته می شود، مخفف عبارت انگلیسی Average Order Value می باشد. به طور کلی میانگین ارزش خرید بیشتر بر روی کسب و کار های خرید و فروش آنلاین تمرکز دارد. این کلمه همچنین گاها با عنوان میانگین ارزش قرارداد…

هرآنچه باید درباره ضریب فراگیری بدانید

در این مقاله به بررسی و تحلیل ضریب فراگیری خواهیم پرداخت : ضریب فراگیری چیست؟ عبارت ضریب فراگیری در حقیقت ترجمه شده ی عبارت انگلیسی Viral Coefficient می باشد. این امار یا متریک بیشتر در حوضه ی مارکتینگ یا بازاریابی کاربرد دارد. در حقیقت، ضریب فراگیری تعداد مشتریان یا مصرف کنندگان جدیدی است که یک مشتری فعلی می تواند برای…

میانگین مدت چرخه فروش چیست ؟

میانگین مدت چرخه ی فروش میانگین مدت چرخه ی فروش چیست؟ میانگین مدت چرخه ی فروش یک متریک یا معیار مربوط به امور فروش می باشد. معیار میانگین مدت چرخه ی فروش اساسا به منظور نشان دادن زمان میان اولین برخورد شما با یک مشتری، و بستن قرار داد با آن می باشد و می توان از آن برای تمام…

معیار اندازه گیری فعالیت یک نماینده فروش به چه معناست ؟

فعالیت هر نماینده فروش فعالیت هر نماینده فروش چیست؟ فعالیت نماینده ی فروش اساسا یک متریک یا معیار اندازه گیری در امور فروش است که که به مدیران کسب و کار ها و به خصوص مدیران فروش کسب و کار ها و شرکت ها این امکان را می دهد تا با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده، تعداد کار ها…

بازدهی سرمایه بازاریابی (Marketing Return On Investment) چیست؟

بازدهی سرمایه بازاریابی بازدهی سرمایه بازاریابی (Marketing Return On Investment) چیست؟ بازدهی سرمایه بازاریابی یا MROI مخفف عبارت انگلیسی Marketing Return On Investment می باشد. بازدهی سرمایه بازاریابی اصولا  به درصد سودی می گویند که یک کسب و کار موفق شده است توسط سرمایه گذاری در بازاریابی به دست بیاورد. بازدهی سرمایه بازاریابی (MROI) می تواند میزان موفقیت بازاریابی یک…

نسبت طول عمر مشتری به هزینه جذب مشتری در کسب و کار

نسبت طول عمر مشتری به هزینه جذب مشتری نسبت طول عمر مشتری به هزینه جذب مشتری چیست به منظور درک ارزیابی نسبت طول عمر مشتری به هزینه جذب مشتری، ما ابتدا باید دو مفهوم را تجزیه و تحلیل کرده و درک کنیم و این دو مفهوم ارزش طول عمر یا LTV (به انگلیسی Lifetime Value) و هزینه جذب مشتری یا…