بازطراحی کسب و کاربازاریابی فروش | بازطراحی کسب و کار

دسته: بازاریابی فروش

بازاریابی فروش

اتوماسیون بازار یابی یا سیستم های اتوماسیون بازاریابی چیست ؟

اتوماسیون بازاریابی چیست؟ نرم افزار ها یا سیستم های اتوماسیون بازاریابی (یا marketing automation) طراحی شده اند تا به کسب و کار ها در اتوماتیک سازی برخی از امور معمول و رایج بازاریابی، نظیر ارسال کردن ایمیل های تبلیغاتی و مهم، علاوه بر کمک و همکاری در مدیریت کمپین ها و نظارت بر بازدید کنندگان وبسایت کمک کنند. اتوماسیون بازاریابی…

۳ نمونه از تفاوت های بازاریابی ورودی و بازاریابی خروجی

3 تفاوت بازاریابی ورودی و بازاریابی خروجی بازاریابی ورودی و بازاریابی خروجی چیست؟ بازاریابی خروجی چیزی است که به صورت سنتی و عامیان به عنوان بازاریابی سنتی، یا به صورت ساده با عنوان بازاریابی شناخته می شود. هدف اصلی در این نوع از بازاریابی این است که ممئن شوید که پیام شما یا هر کسب و کاری به گوش افراد…

دو تغییر بزرگ که قرار است وارد بازاریابی محتوایی شود

دو تغییر بزرگ که قرار است وارد بازاریابی محتوایی شود بازاریابی محتوایی که ترجمه شده و معادل فارسی کلمه ی (Content Marketing) می باشد، امروزه یکی از روش های اصلی در زمینه ی بازاریابی به حساب می آید، و می توان گفت تقریبا تمام کسب و کار هایی که در سطح دنیا دارای اعتبار هستند از آن استفاده می کنند.…

درباره بازاریابی ورودی چه می دانید ؟

بازاریابی ورودی بازاریابی ورودی چیست؟ بازاریابی ورودی اصولا به معنای ساخت و به وجود آوردن تجربه ای با ارزش می باشد که می تواند بر روی افراد، و به همین ترتیب بر روی کسب و کار شما تاثیر مثبت داشته باشد. به این صورت که شما با استفاده از محتوای مناسب و با کیفیت، افراد و مصرف کنندگان را برای…

درباره رضایت مشتری یا customer satisfaction چه می دانید ؟

رضایت مشتری یا customer satisfaction رضایت مشتری چیست؟ کلمه ی رضایت مشتری ترجمه شده ی کلمه ی انگلیسی Customer Satisfaction می باشد که به اختصار به آن CSAT نیز می گویند. آمار رضایت مشتری  همانطور که از اسمش پیداست، آماری است که اساسا به خوشحالی و رضایت مشتریان شما می پردازد. کسب و کار ها معمولا این آمار را با…

نرخ تبدیل سرنخ فروش منتخب به مشتری و مزایا و معایب آن (با مثال)

نرخ تبدیل سرنخ فروش منتخب به مشتری موضوع مقاله ای است که در ادامه به تشریح آن خواهیم پرداخت : نرخ تبدیل سرنخ هامعایب و مزایا سرنخمثال های تجسمینحوه محاسبه نرخ تبدیل سرنخ فروش منتخب به مشتری چیست؟ سرنخ های فروش منتخب یا SQL که مخفف عبارت Sales Qualified Leads می باشد، اصولا به افرادی گفته می شود که تیم…

میانگین ارزش خرید و شیوه محاسبه آن به همراه معایب و مزایا

میانگین ارزش خرید چیست و چگونه محاسبه می شود ؟ میانگین ارزش خرید که همچنین به اختصار به عنوان (AOV) نیز شناخته می شود، مخفف عبارت انگلیسی Average Order Value می باشد. به طور کلی میانگین ارزش خرید بیشتر بر روی کسب و کار های خرید و فروش آنلاین تمرکز دارد. این کلمه همچنین گاها با عنوان میانگین ارزش قرارداد…

هرآنچه باید درباره ضریب فراگیری بدانید

در این مقاله به بررسی و تحلیل ضریب فراگیری خواهیم پرداخت : ضریب فراگیری چیست؟ عبارت ضریب فراگیری در حقیقت ترجمه شده ی عبارت انگلیسی Viral Coefficient می باشد. این امار یا متریک بیشتر در حوضه ی مارکتینگ یا بازاریابی کاربرد دارد. در حقیقت، ضریب فراگیری تعداد مشتریان یا مصرف کنندگان جدیدی است که یک مشتری فعلی می تواند برای…