بازطراحی کسب و کارمارکتینگ | بازطراحی کسب و کار

دسته: مارکتینگ

آموزش هایی در زمینه بازاریابی و مارکتینگ در ردبی

تمام چیز هایی که باید درباره هزینه جذب مشتری یا CAC بدانید

تمام چیز هایی که باید درباره هزینه جذب مشتری یا CAC بدانید هزینه جذب مشتری یا CAC چیست؟ هزینه جذب مشتری یا CAC که مخفف عبارت customer acquisition cost می باشد، اصولا به تمام هزینه های فروش و بازاریابی شرکت گفته می شود. به طور کلی، CAC هزینه ای است که مربوط به راضی و قانع کردن یک مشتری برای…

بهترین ابزار های بازاریابی

بهترین ابزار های بازاریابی پیدا کردن بهترین ابزار های بازاریابی یک کار وسیع و پیچیده است که همیشه جایی برای پیشرفت و ترقی دارد. بازاریابی در سال های اخیر شاهد رشد بی نظیری در زمینه هایی مانند محتوا، شبکه های اجتماعی، سئو(SEO)، جست و جوی صوتی، مدیریت برند و زمینه های دیگر بوده است. با این حال، امروزه بسیاری از…

بهترین راهکار برای جذب مشتری برند مارکتینگ

بازاریابی عملکردی که یکی از انواع بازاریابی با تاثیر بالا محسوب می شود، این روزها بسیار مورد توجه کسب و کارهاست. در این مقاله درباره بازاریابی عملکردی و برند مارکتینگ صحبت می‌کنیم. این دو رویکرد معمولا به صورت مجزا در بازاریابی سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما می‌توان با رویکردی هوشمندانه و ترکیبی ROI بالاتری از تبلیغات به دست آورد…

مواردی که در برنامه ریزی بازاریابی باید بدانید

نکاتی برای برنامه ریزی بازاریابی بازاریاب های موفق می گوید: «اگر شما ندانید که به سوی چه مقصدی حرکت می کنید، هر جاده ای ممکن است شما را به آنجا برساند.» در صورتی که شما برنامه ریزی درست و یک استراتژی محکم نداشته باشید، چطور ممکن است بدانید که به کجا می روید و برای رفتن به آنجا به چه…

بازاریابی مستقیم چیست ؟

بازاریابی مستقیم چیست؟ بازاریابی مستقیم چیست ؟،بازاریابی مستقیم اصولا به نوعی روش تبلیغات می گویند که شامل ارائه دادن اطلاعاتی درباره کسب و کار، محصولات و خدمات به مشتریان و بازار هدف شماست. تفاوتی که این نوع بازاریابی دارد این است که در آن، شخص ثالث یا به قولی «واسطه» ای میان کمپانی ارائه دهنده و مشتری یا مصرف کننده…

نکاتی برای کمپین بازاریابی محتوایی کسب و کار های B2B

نکاتی برای کمپین بازاریابی محتوایی کسب و کار های B2B در مطالعات و نظر سنجی هایی که اخیرا در حوضه ی بازاریابی و کمپین های مختلف بازاریابی صورت گرفته است، 75 درصد از خریداران و مشتریان کسب و کار های B2B اعلام کرده اند که فضا های مجازی و شبکه هی اجتماعی نقش مهمی در تصمیم های آنها درباره خرید…

۱۰ مهارت برتر برای تبلیغ کنندگان

10 مهارت برتر برای تبلیغ کنندگان بسیاری از افراد تفاوت میان بازاریابی و تبلیغ کردن را ندانسته و این دو را با یکدیگر اشتباه می گیرند. اما این دو با یکدیگر متفاوت هستند. بازاریابی اصولا یک استراتژی کلی پخش و گسترده کردن یک پیام بوده و تبلیغات بخشی از آن استراتژی می باشد که اساسا بخش بزرگ و مهمی است.…

برخی از ویژگی های یک کمپین بازاریابی موفق

برخی از ویژگی های یک کمپین بازاریابی موفق اینکه افراد بتوانند در امر بازاریابی بهترین خود را انجام دهند، نیازمند زمان زیادی است و افراد باید خود را تا حد زیادی درگیر تجزیه و تحلیل ها و داده ها کنند تا به نتایج دلخواه خود برسد. امروزه کمپین های مختلفی در اندازه ها وسایز های مختلف در همه جا دیده…