بازطراحی کسب و کارمارکتینگ | بازطراحی کسب و کار

دسته: مارکتینگ

آموزش هایی در زمینه بازاریابی و مارکتینگ در ردبی

میانگین مدت چرخه فروش چیست ؟

میانگین مدت چرخه ی فروش میانگین مدت چرخه ی فروش چیست؟ میانگین مدت چرخه ی فروش یک متریک یا معیار مربوط به امور فروش می باشد. معیار میانگین مدت چرخه ی فروش اساسا به منظور نشان دادن زمان میان اولین برخورد شما با یک مشتری، و بستن قرار داد با آن می باشد و می توان از آن برای تمام…

با اصطلاح بازاریابی یادآوری برند بیشتر آشنا شوید

یادآوری برند ٰ؛ اصطلاحی دیگر در بازاریابی یادآوری برند چیست؟ یادآوری برند یک اصطلاح مربوط به بازاریابی است. یادآوری برند اساسا درصد افرادی است که می توانند برند شما را به یاد بیاورند. به طور کلی، این درصد را می توان از طریق فرستادن و استفاده از یک فرم نظرسنجی و بررسی نتایج شرکت کننده های آن محاسبه می شود.…

معیار اندازه گیری فعالیت یک نماینده فروش به چه معناست ؟

فعالیت هر نماینده فروش فعالیت هر نماینده فروش چیست؟ فعالیت نماینده ی فروش اساسا یک متریک یا معیار اندازه گیری در امور فروش است که که به مدیران کسب و کار ها و به خصوص مدیران فروش کسب و کار ها و شرکت ها این امکان را می دهد تا با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده، تعداد کار ها…

نکاتی برای داشتن یک رابط کاربری (UI) بهتر

نکاتی برای داشتن رابط کاربری (UI) بهتر یک وبسایت چیزی بسیار فرا تر از گروهی از صفحاتی است که به وسیله ی لینک های مختلف به یکدیگر متصل شده باشند. وبسایت یک رابط است. یک فضا که درآن یک شخص و یک کسب و کار یا کمپانی می توانند در آن یکدیگر را ملاقات کنند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند…

بازدهی سرمایه بازاریابی (Marketing Return On Investment) چیست؟

بازدهی سرمایه بازاریابی بازدهی سرمایه بازاریابی (Marketing Return On Investment) چیست؟ بازدهی سرمایه بازاریابی یا MROI مخفف عبارت انگلیسی Marketing Return On Investment می باشد. بازدهی سرمایه بازاریابی اصولا  به درصد سودی می گویند که یک کسب و کار موفق شده است توسط سرمایه گذاری در بازاریابی به دست بیاورد. بازدهی سرمایه بازاریابی (MROI) می تواند میزان موفقیت بازاریابی یک…

نسبت طول عمر مشتری به هزینه جذب مشتری در کسب و کار

نسبت طول عمر مشتری به هزینه جذب مشتری نسبت طول عمر مشتری به هزینه جذب مشتری چیست به منظور درک ارزیابی نسبت طول عمر مشتری به هزینه جذب مشتری، ما ابتدا باید دو مفهوم را تجزیه و تحلیل کرده و درک کنیم و این دو مفهوم ارزش طول عمر یا LTV (به انگلیسی Lifetime Value) و هزینه جذب مشتری یا…

بهره گیری از اهمیت تجربه مشتریان در کسب و کار

تجربه مشتریان در کسب و کار اهمیت تجربه مشتریان بر اساس تحقیقات و نظر سنجی هایی که در سال 2018 توسط Digital Marketing Trends Report صورت گرفته است، 22 درصد از تمام کمپانی هایی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند اظهار ی کنند که تجربه مشتریان (به انگیلیسی: Customer Experience) یکی از هیجان انگیز ترین فرصت های کاری…

اشتباهات بازاریابی شرکت های خدمات مالی

شرکت های خدمات مالی (B2B) عموما بر روی بازاریابی قوی تمرکز ندارند. در واقع، امروزه بسیاری از شرکت های خدمات مالی بخش های بازاریابی کمی دارند یا اصلا همچنین چیزی ندارند. برندها در این دسته، در گذر زمان به خاطر شهرت و عملکرد تعریف شده اند، در حالی که شرکت های خدمات مالی (B2B)، به روش ای که برندهای خدمات مالی B2C…