بازطراحی کسب و کارمارکتینگ | بازطراحی کسب و کار

دسته: مارکتینگ

آموزش هایی در زمینه بازاریابی و مارکتینگ در ردبی

اتوماسیون بازار یابی یا سیستم های اتوماسیون بازاریابی چیست ؟

اتوماسیون بازاریابی چیست؟ نرم افزار ها یا سیستم های اتوماسیون بازاریابی (یا marketing automation) طراحی شده اند تا به کسب و کار ها در اتوماتیک سازی برخی از امور معمول و رایج بازاریابی، نظیر ارسال کردن ایمیل های تبلیغاتی و مهم، علاوه بر کمک و همکاری در مدیریت کمپین ها و نظارت بر بازدید کنندگان وبسایت کمک کنند. اتوماسیون بازاریابی…

۳ نمونه از تفاوت های بازاریابی ورودی و بازاریابی خروجی

3 تفاوت بازاریابی ورودی و بازاریابی خروجی بازاریابی ورودی و بازاریابی خروجی چیست؟ بازاریابی خروجی چیزی است که به صورت سنتی و عامیان به عنوان بازاریابی سنتی، یا به صورت ساده با عنوان بازاریابی شناخته می شود. هدف اصلی در این نوع از بازاریابی این است که ممئن شوید که پیام شما یا هر کسب و کاری به گوش افراد…

نکاتی برای نوشتن یک کمپین بازاریابی ایمیلی مناسب

نکاتی برای نوشتن یک کمپین بازاریابی ایمیلی مناسب آیا شما نیز به دنبال ساخت و ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی می باشید؟ به دست آوردن و ساخت یک استراتژی مناسب یک هنر و یک علم می باشد و برای ساخت یک استراتژی به هردوی اینها نیاز است. طرح یک استراتژی مناسب برای بازاریابی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از…

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چه مزایایی دارد ؟

مزایای بازاریابی ایمیلی برای کسب و کار ها بازاریابی ایمیلی ( به انگلیسی Email Marketing) یکی از انواع شناخته شده و مفید بازاریابی در دنیای بازاریابی و کسب و کار امروز به حساب می آید. یکی از دلایلی که کسب و کار ها اغلب به سراغ بازاریابی ایمیلی نمی روند، این است که بسیاری از آنها از مزایای بهره مندی…

سرمایه گذاری ۱۳ میلیاردی گوگل بر روی دیتاسنتر ها

سرمایه گذاری 13 میلیاردی گوگل بر روی دیتاسنتر ها کمپانی نام آشنای گوگل (Google) در سال های اخیر توانسته تا موفقیت های بسیار زیادی در حوضه ی تکنولوژی و شبکه ای به دست آورد، و این رشد و پیشرفت باعث شده تا این کمپانی به قدرت پردازش بیشتری نیاز داشته باشد. این امر به آن معناست که این کمپانی به…

دو تغییر بزرگ که قرار است وارد بازاریابی محتوایی شود

دو تغییر بزرگ که قرار است وارد بازاریابی محتوایی شود بازاریابی محتوایی که ترجمه شده و معادل فارسی کلمه ی (Content Marketing) می باشد، امروزه یکی از روش های اصلی در زمینه ی بازاریابی به حساب می آید، و می توان گفت تقریبا تمام کسب و کار هایی که در سطح دنیا دارای اعتبار هستند از آن استفاده می کنند.…

مشتریان واقعی از شما چه می خواهند ؟

آنچه مشتریان واقعی می خواهند با نگاه کردن به موفقیت بی همتای برخی از کمپانی ها و کسب و کار ها، نظیر آمازون (به انگلیسی Amazon) که دائما توجه رسانه های جهانی را جلب می کند، به راحتی می توان گفت که مشتریان و مصرف کنندگان تنها به دنبال محصولات و خدماتی هستند که ارزان است و سریعا به دست…

درباره بازاریابی ورودی چه می دانید ؟

بازاریابی ورودی بازاریابی ورودی چیست؟ بازاریابی ورودی اصولا به معنای ساخت و به وجود آوردن تجربه ای با ارزش می باشد که می تواند بر روی افراد، و به همین ترتیب بر روی کسب و کار شما تاثیر مثبت داشته باشد. به این صورت که شما با استفاده از محتوای مناسب و با کیفیت، افراد و مصرف کنندگان را برای…