بازطراحی کسب و کارمزیت و پیشرفت | بازطراحی کسب و کار

دسته: مزیت و پیشرفت

مزیت و پیشرفت

ارزش طول عمر مشتری چیست ؟

ارزش طول عمر مشتری ارزش طول عمر مشتری چیست؟ ارزش طول عمر مشتری یا CLV که مخفف شده ی عبارت انگلیسی Customer Lifetime Value است، یکی از آمار های کلیدی برای هر کسب و کار به حساب می آید و بخش از برنامه های بخش تجربه ی مشتری می باشد. این آمار به شما کمک می کند تا درک درستی…

۵ مورد از موثر ترین عادات کاری برای پیشرفت در کار

5 مورد از موثر ترین عادات کاری برای پیشرفت در کار پیشنهاد ها و راهکار هایی برای کارکنان جدید از جانب یک مدیرعامل برای بهتر شدن عادات کاری در فضای کاری سالم اگر شما هم به تازگی وارد دنیای کسب و کار شده اید، به احتمال زیاد شما هم مشتاق آن هستید که دانسته ها و توانایی های خود را…

فلسفه جمعه سیاه یا بلک فرایدی

فلسفه ی بلک فرایدی یا جمعه سیاه (black friday) چیست؟ جمعه 24 سپتامبر سال 1869 هنگامی که تلاش های دلالان برای جابجایی بازار طلای ایالات متحده توسط رییس جمهور اویلسس سنت گرانت، موجب رها سازی طلای دولتی برای فروش شد، قیمت طلا ها کاهش یافت و موجب وحشت در بازار سهام شد.پس از آن، فردای روز شکرگزاری، اولین روز از…

اهمیت ایجاد انگیزه بین کارمندان

انگیزه برای کارکنان یک اقدام حیاتی در محیط کار است که منجر به بهبود عملکرد یک شرکت می شود. انگیزش کارکنان شما باید طبق یک روال و منظم باشد. متاسفانه شرکت هایی هستند که اهمیت انگیزه دادن به کارکنان را درک نمی کنند. تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از شرکت ها از کارکنان با انگیزه قدردانی نمیکنند و تمایزی بین آنها…

کار در منزل چیست ؟

کار در منزل چیست؟ نوعی از اشتغال است که توسط مزد و حقوق بگیر در واحد مسکونی خود یا هر محل دیگری غیر از محل کار یا سکونت کارفرما انجام شده و منجر به تولید کالا یا ارائه خدمت تعیین شده می شود. همچنین در تعریف دیگری درباره شاغل خانگی مزد و حقوق بگیر مطرح شده است: شاغل خانگی است که بر…