بازطراحی کسب و کارکسب و کار | بازطراحی کسب و کار

دسته: کسب و کار

مطالب و مقالات مرتبط با کسب و کار و بیزینس

نکات کاربردی در آنالیز کردن رقبا

نکات کاربردی در آنالیز کردن رقبای کاری امروزه در قرنی زندگی می کنیم که افراد زیادی در سر تا سر دنیا روزانه کسب و کار های خود را راه اندازی می کنند. و نکته ای که اهمیت دارد این است که، مهم نیست چقدر ایده ی کسب و کار شما خاص و نو و منحصر به فرد باشد؛ به هر…

نکاتی برای کمپین بازاریابی محتوایی کسب و کار های B2B

نکاتی برای کمپین بازاریابی محتوایی کسب و کار های B2B در مطالعات و نظر سنجی هایی که اخیرا در حوضه ی بازاریابی و کمپین های مختلف بازاریابی صورت گرفته است، 75 درصد از خریداران و مشتریان کسب و کار های B2B اعلام کرده اند که فضا های مجازی و شبکه هی اجتماعی نقش مهمی در تصمیم های آنها درباره خرید…

برخی از ویژگی های یک کمپین بازاریابی موفق

برخی از ویژگی های یک کمپین بازاریابی موفق اینکه افراد بتوانند در امر بازاریابی بهترین خود را انجام دهند، نیازمند زمان زیادی است و افراد باید خود را تا حد زیادی درگیر تجزیه و تحلیل ها و داده ها کنند تا به نتایج دلخواه خود برسد. امروزه کمپین های مختلفی در اندازه ها وسایز های مختلف در همه جا دیده…

نکاتی برای استراتژی یک کمپین بازاریابی

نکاتی برای استراتژی یک کمپین بازاریابی سال 2018 به پایان رسیده، و شاید وقت آن رسیده باشد که شما هم در سال جدید یک کمپین بازاریابی موفق راه اندازی کنید تا به وسیله آن کسب و کار خود را یک مرحله به جلو پیش ببرید. ایده ی خوبی به نظر می رسد، اما چطور باید اینکار را انجام داد؟ در…

آنچه بهتر است درباره تحلیل swot بدانید

آنچه باید درباره تحلیل SWOT بدانید تحلیل SWOT تحلیل SWOT ابزاری بسیار ساده، و در عین حال ابزاری بسیار قدرتمند می باشد که می تواند به شما در توسعه ی استراتژی کسب و کار خود، چه زمانی که در صدد راه اندازی یک کسب و کار هستید و چه زمانی که صاحب یک کسب و کار هستید کمک کند و…

نکات قانونی فرانچایز و موارد حقوقی که باید درباره فرانچایز بدانید

موارد و نکات قانونی فرانچایز به طور کلی، فردی که دارای یک برند معتبر می باشد و شعبات خود را برای مدت مشخصی در اختیار فرد یا کمپانی قرار می دهد فرانچایز دهنده (به انگلیسی franchisor) و به فردی یا شرکتی که با دریافت پول و هزینه های لازم مالکیت این شعب و فرانچایز ها را دریافت می کند و…

۳ واقعیت مهم که پیش از شروع استارتاپ خود باید بدانید

شروع استارتاپ هم نکات و وارد خاص خود را دارد که مطالعه آن خالی از لطف نیست، این مقاله را مطالعه کنید و 3 واقعیت مهم پیش از شروع استارتاپ را بدست بیاورید. جالب ترین و مهم ترین بخش استارتاپ ها ایده های خلاقانه و جدید بر اساس نیاز زمان حال می باشد، یعنی در همان لحظه که نیاز بشر…

۴ دلیل عمده شکست استارتاپ های رقابتی

4 دلیل عمده شکست استارتاپ های رقابتی موفقیت در استارتاپ ها هم تضمین شده و قطعی نیست، قطعا تلاش بیشتر، ایده ی بهتر و تخصص و مهارت ویژه تر می تواند به موفقیت بهتر و سریع تر کمک شایانی بکند. ولی نقطه مقابل موفقیت ، شکست استارتاپ های رقابتی می باشد. هر استارتاپی که شروع به کار می کند به…