بازطراحی کسب و کارکسب و کار | بازطراحی کسب و کار

دسته: کسب و کار

مطالب و مقالات مرتبط با کسب و کار و بیزینس

اشتباهات بازاریابی شرکت های خدمات مالی

شرکت های خدمات مالی (B2B) عموما بر روی بازاریابی قوی تمرکز ندارند. در واقع، امروزه بسیاری از شرکت های خدمات مالی بخش های بازاریابی کمی دارند یا اصلا همچنین چیزی ندارند. برندها در این دسته، در گذر زمان به خاطر شهرت و عملکرد تعریف شده اند، در حالی که شرکت های خدمات مالی (B2B)، به روش ای که برندهای خدمات مالی B2C…

تمام چیز هایی که باید درباره هزینه جذب مشتری یا CAC بدانید

تمام چیز هایی که باید درباره هزینه جذب مشتری یا CAC بدانید هزینه جذب مشتری یا CAC چیست؟ هزینه جذب مشتری یا CAC که مخفف عبارت customer acquisition cost می باشد، اصولا به تمام هزینه های فروش و بازاریابی شرکت گفته می شود. به طور کلی، CAC هزینه ای است که مربوط به راضی و قانع کردن یک مشتری برای…

بهترین ابزار های بازاریابی

بهترین ابزار های بازاریابی پیدا کردن بهترین ابزار های بازاریابی یک کار وسیع و پیچیده است که همیشه جایی برای پیشرفت و ترقی دارد. بازاریابی در سال های اخیر شاهد رشد بی نظیری در زمینه هایی مانند محتوا، شبکه های اجتماعی، سئو(SEO)، جست و جوی صوتی، مدیریت برند و زمینه های دیگر بوده است. با این حال، امروزه بسیاری از…

بهترین راهکار برای جذب مشتری برند مارکتینگ

بازاریابی عملکردی که یکی از انواع بازاریابی با تاثیر بالا محسوب می شود، این روزها بسیار مورد توجه کسب و کارهاست. در این مقاله درباره بازاریابی عملکردی و برند مارکتینگ صحبت می‌کنیم. این دو رویکرد معمولا به صورت مجزا در بازاریابی سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما می‌توان با رویکردی هوشمندانه و ترکیبی ROI بالاتری از تبلیغات به دست آورد…

استراتژی سرمایه گذاری و معاملاتی کانسلیم (Canslim) در بورس چیست ؟

ویلیام اونیل بنیانگذار روزنامه اینوسترز بیزنس (کسب وکار سرمایه گذاران) و مبدع استراتژی سرمایه گذاری سهم کانسلیم (CANSLIM) جوان ترین شخصی که یک صندلی در بورس سهام نیویورک (NYSE) خرید. جان وودن، مربی افسانه ای تیم بسکتبال یوسی ال ای (دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس)، نخستین تمرین فصل را چنین آغاز می کرد: او به بازیکنانش شیوه پوشیدن کفش ها و…

مواردی که در برنامه ریزی بازاریابی باید بدانید

نکاتی برای برنامه ریزی بازاریابی بازاریاب های موفق می گوید: «اگر شما ندانید که به سوی چه مقصدی حرکت می کنید، هر جاده ای ممکن است شما را به آنجا برساند.» در صورتی که شما برنامه ریزی درست و یک استراتژی محکم نداشته باشید، چطور ممکن است بدانید که به کجا می روید و برای رفتن به آنجا به چه…

بازاریابی مستقیم چیست ؟

بازاریابی مستقیم چیست؟ بازاریابی مستقیم چیست ؟،بازاریابی مستقیم اصولا به نوعی روش تبلیغات می گویند که شامل ارائه دادن اطلاعاتی درباره کسب و کار، محصولات و خدمات به مشتریان و بازار هدف شماست. تفاوتی که این نوع بازاریابی دارد این است که در آن، شخص ثالث یا به قولی «واسطه» ای میان کمپانی ارائه دهنده و مشتری یا مصرف کننده…

نکات کاربردی در آنالیز کردن رقبا

نکات کاربردی در آنالیز کردن رقبای کاری امروزه در قرنی زندگی می کنیم که افراد زیادی در سر تا سر دنیا روزانه کسب و کار های خود را راه اندازی می کنند. و نکته ای که اهمیت دارد این است که، مهم نیست چقدر ایده ی کسب و کار شما خاص و نو و منحصر به فرد باشد؛ به هر…