بازطراحی کسب و کارکسب و کار | بازطراحی کسب و کار

دسته: کسب و کار

مطالب و مقالات مرتبط با کسب و کار و بیزینس

حجم درخواست کمک یا ticket volume چیست ؟

حجم درخواست کمک یا ticket volume حجم درخواست کمک چیست؟ حجم درخواست کمک (به انگلیسی Ticket Volume) یا تعداد کل درخواست ها (Total Tickets) اساسا آماری است که حجم و تعداد کل درخواست های مطرح شده از جانب مشتری ها یا مصرف کننده های شما را از تیم پشتیبانی شما در یک دوره ی زمانی مشخص نشان می دهد. یکی…

Ticket Backlog یا درخواست های انباشته شده به چه معنی می باشد ؟

درخواست های انباشته شده درخواست های انباشته شده چیست؟ درخواست های انباشته شده ترجمه شده و معادل فارسی کلمه ی انگلیسی Ticket Backlog می باشد. این کلمه اساسا مربوط به درخواست های است که در یک بازه ی زمانی مطرح شده اند، اما پاسخی از جانب تیم پشتیبانی به آنها داده نشده است. پاسخگویی به این مشکلات و درخواست های…

زمان پاسخ اولیه یا FRT چیست ؟

زمان پاسخ اولیه یا frt زمان پاسخ اولیه چیست؟ زمان پاسخ اولیه، ترجمه شده و معادل فارسی کلمه ی انگلیسی First Response Time می باشد. زمان پاسخ اولیه اساسا تعداد دقایق، ساعت ها یا روز هایی است که یک مشتری در خواست کمک از تیم پشتیبانی را مطرح می کند، و زمانی که طول می کشد تا یک نماینده ی…

مدت سشن یا session length چیست و چگونه محاسبه می شود ؟

مدت سشن یا session length مدت سشن (Session Length) چیست؟ مدت سشن یا طول سشن معادل فارسی و ترجمه شده ی کلمه ی Session Length می باشد. مدت سشن یک نرم افزار اساسا میزان زمانی است که یک مصرف کننده یک نرم افزار را اجرا می کند، تا زمانی که از آن برنامه استفاده نکند یا آن را ترک کند.…

میانگین ارزش خرید و شیوه محاسبه آن به همراه معایب و مزایا

میانگین ارزش خرید چیست و چگونه محاسبه می شود ؟ میانگین ارزش خرید که همچنین به اختصار به عنوان (AOV) نیز شناخته می شود، مخفف عبارت انگلیسی Average Order Value می باشد. به طور کلی میانگین ارزش خرید بیشتر بر روی کسب و کار های خرید و فروش آنلاین تمرکز دارد. این کلمه همچنین گاها با عنوان میانگین ارزش قرارداد…

آمار رشد ترافیک وبسایت چیست و چگونه محاسبه می شود ؟

این مقاله در رابطه با تحلیل آمار رشد ترافیک وبسایت می باشد ، با ما همراه باشید: آمار رشد ترافیک وب سایت چیست؟ رشد ترافیک وبسایت که ترجمه شده ی عبارت انگلیسی Website Traffic Growth می باشد، اصطلاحی برای یک متریک یا آمارگیری بازاریابی می باشد که به افراد این امکان را می دهد تا میزان افزایش یا کاهش تعداد…

میانگین مدت چرخه فروش چیست ؟

میانگین مدت چرخه ی فروش میانگین مدت چرخه ی فروش چیست؟ میانگین مدت چرخه ی فروش یک متریک یا معیار مربوط به امور فروش می باشد. معیار میانگین مدت چرخه ی فروش اساسا به منظور نشان دادن زمان میان اولین برخورد شما با یک مشتری، و بستن قرار داد با آن می باشد و می توان از آن برای تمام…

با اصطلاح بازاریابی یادآوری برند بیشتر آشنا شوید

یادآوری برند ٰ؛ اصطلاحی دیگر در بازاریابی یادآوری برند چیست؟ یادآوری برند یک اصطلاح مربوط به بازاریابی است. یادآوری برند اساسا درصد افرادی است که می توانند برند شما را به یاد بیاورند. به طور کلی، این درصد را می توان از طریق فرستادن و استفاده از یک فرم نظرسنجی و بررسی نتایج شرکت کننده های آن محاسبه می شود.…